دکتر حسین الهی نژاد تبیین کرد؛ رویکرد جدید معاونت پژوهشی در زمینه کلان‌برنامه ها هدف عمده کلان پروژه ها  انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها، تقویت مرجعیت علمی و کسب موفقیت بیشتر در رقابت با سایر پژوهشگاه‌ها است. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ،نشست مشترک رئیس و مدیران و کارشناسان پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی با معاونت محترم پژوهشی پژوهشگاه و کارشناسان معاونت پژوهشی برگزار شد.
 در این جلسه هم‌اندیشی، مدیران و کارشناسان پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی با معاونت محترم پژوهشی پژوهشگاه و کارشناسان معاونت پژوهش در تاریخ 12 دی ماه 1400 در تالار شهید سلیمانی پژوهشگاه برگزار شد. در این جلسه جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر الهی‌نژاد دربارۀ رویکرد جدید معاونت پژوهشی در زمینه کلان‌برنامه توضیحاتی دادند و گفتند کلان‌برنامه‌ها خروجی‌های متنوعی مانند کتاب، مقاله، سمینار، درسگفتار و ... طراحی شده است تا هرکدام از گروه‌های پژوهشی در طی چندین سال بتوانند به مرجعیت علمی در حوزۀ تخصصی خود دست یابند. در ادامه آقای صالحی امیری، مدیر ارزیابی علمی معاونت پژوهش دربارۀ سه هدف عمدۀ کلان‌برنامه‌ها، یعنی انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها، تقویت مرجعیت علمی و کسب موفقیت بیشتر در رقابت با سایر پژوهشگاه‌ها توضیحاتی دادند.
در ادامه دکتر محمد سوری، رئیس پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی، دکتر کرباسی، مدیر گروه کلام اسلامی و دکتر دانش دربارۀ ابهامات این رویکرد جدید معاونت پژوهشی و نیز مشکلات جاری پژوهشکده و نیز گروه‌های پژوهشی مربوطه مباحث خود را طرح کردند و مقرر شد در جلسۀ آتی مسائل و دغدغه‌های پژوهشکده و مشکلات برخی پروژه‌ها به صورت ریزتر بررسی و رفع مشکل شوند. 


 
منبع: پژوهشکده فلسفه و کلام
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده فلسفه و کلام, اخبار معاونت پژوهشی, حجت الاسلام دکتر حسین الهی نژاد
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 438
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما