بررسی وضعیت جریان های انحرافی نوپدید درمهدویت
  • 1402/12/7 دوشنبه بررسی: بررسی وضعیت جریان های انحرافی نوپدید درمهدویت
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با همکاری پژوهشگده مهدویت و آینده پژوهی و معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نشست تخصصی مبلغان نخبه در عرصه تعمیق ایمان و باورهای دینی با موضوع «بررسی وضعیت جریان های انحرافی نوپدید درمهدویت» با حضور جمعی از نخبگان تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و سخنرانی آیت الله نجم الدین طبسی و حجت الاسلام والمسلمین شهبازیان در سالن جلسات مرکز همایش های غدیر پنج شنبه 3 اسفند 1402 برگزار گردید.
حکمرانی اسلامی با تأکید بر نقش ولایت فقیه در عصر غیبت
تحلیلی بر دلائل منع قیام در دوران غیبت
  • 1402/11/18 چهارشنبه تحلیلی: تحلیلی بر دلائل منع قیام در دوران غیبت
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نشست «تحلیلی بر دلائل منع قیام در دوران غیبت» به همت پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، با ارایه حجج‌الاسلام «محمد شهبازیان» و علی محمدی هوشیار» و دبیر علمی حجت الاسلام «مسلم کامیاب»، سه‌شنبه 17 بهمن ماه در تالار کوثر این پژوهشگاه برگزار شد
رابطه حکمرانی متعالی مهدوی و حکمرانی مطلوب ولی فقیه
  • 1402/11/14 شنبه رابطه حکمرانی: رابطه حکمرانی متعالی مهدوی و حکمرانی مطلوب ولی فقیه
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامیکرسی ترویجی «رابطه حکمرانی متعالی مهدوی و حکمرانی مطلوب ولی فقیه» به همت پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و با ارائه حجت الاسلام والمسلمی استاد حسین الهی‌نژاد، رئیس محترم پژوهشکده مهدیت و آینده پژوهی 11 بهمن ماه 1402 در تالار کوثر برگزار گردید
پروانه انتشار دوفصلنامه علمی ـ تخصصی وعدالامم فی القران والحدیث
نشست خبری همایش جریان های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت
  • 1402/8/17 چهارشنبه نشست خبری: نشست خبری همایش جریان های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نشست خبری همایش جریان های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبردهای مواجهه با آن ها در قالب سلسله همایش‌های نظریه انتظار با مشارکت پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با همکاری قطب تعمیق ایمان دینی روز ۱۸ آبان‌ماه برگزار از ساعت ۸ صبح در قم برگزار می‌شود.
مهدویت به‌مثابه راهبرد برای مقاومت در گذر از پیچ تاریخی
  • 1402/8/3 چهارشنبه مهدویت: مهدویت به‌مثابه راهبرد برای مقاومت در گذر از پیچ تاریخی
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حوادث اخیر جهان اسلام و عملیات طوفان الاقصی هم‌اندیشی علمی با عنوان: «مهدویت به‌مثابه راهبرد برای مقاومت در گذر از پیچ تاریخی» در روز پنجشنبه مورخه 27مهرماه 1402 ساعت 10 الی 13 در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار گردید.
دیدار اعضای هیئت علمی پژوهشکده مهدویت با آیت الله نجم الدین طبسی(مدظله العالی)
خانواده امن چه شاخصه‌هایی دارد؟
  • 1402/7/8 شنبه خانواده: خانواده امن چه شاخصه‌هایی دارد؟
    گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی حجت الاسلام محمود ملکی راد عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: خانواده کوچک‌ترین واحد و نهاد اجتماعی است که براساس ازدواج رسمی و شرعی بین زن و مرد تشکیل می‌شود و با تولد فرزندان توسعه می‌یابد. «در بین تمامی نهادها و سازمان‌های اجتماعی، خانواده نقش ویژه و بسزا دارد. همه کسانی‌که در باب سازمان جامعه اندیشیده‌اند بر خانواده و اهمیت حیاتی آن تأکید ورزیده‌اند. اهمیت و جایگاه خانواده موجب شده تا ادیان و مکاتب مختلف آن را کانون توجه خویش قرار دهند. در دین اسلام نیز برای تشکیل، تحکیم، تعادل، تداوم و تعالی آن، هم در آیات قرآن کریم و هم در روایات معصومین(ع) مورد توجه ویژه قرار داده شده است.
ظرفیت زمان و مکان های مهدوی در زمینه سازی ظهور به کار گرفته شود / زمین بدون امام لحظه ای دوام نمی آورد
خوانشی جامعه‌شناسانه بر عوامل گرایش به مدعیان دروغین مهدویت و جریان‌های انحرافی
بررسی انتقادی مواجهه فرهنگی با خوانش های ناصحیح از آموزه های مهدویت در ایران عصر انقلاب
  • 1402/4/17 شنبه بررسی: بررسی انتقادی مواجهه فرهنگی با خوانش های ناصحیح از آموزه های مهدویت در ایران عصر انقلاب
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دوازدهمین کرسی علمی ترویجی با عنوان: بررسی انتقادی مواجهه فرهنگی با خوانش های ناصحیح از آموزه های مهدویت در ایران عصر انقلاب از سلسله نشست های همایش «جریان های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبردهای مواجهه با آنها»13با ارائه حجت الاسلام امیر محسن عرفان در تیرماه 1402 در دانشگاه معارف به همت پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی برگزار شد.
مقایسه جهانی‌سازی داعش با جهانی سازی مهدویت
  • 1402/4/14 چهارشنبه مقایسه: مقایسه جهانی‌سازی داعش با جهانی سازی مهدویت
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، یازدهمین کرسی ترویجی با عنوان:«مقایسه جهانی‌سازی داعش با جهانی سازی مهدویت از سلسه کرسی های همایش «جریان های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبردهای مواجهه با آن»یکشنبه 11 تیرماه 1402 به همت پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد
 زمینه های فرهنگی مهدی نمایی در ایران
  • 1402/4/4 يكشنبه زمینه ها: زمینه های فرهنگی مهدی نمایی در ایران
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دهمین کرسی ترویجی در ذیل همایش جریان های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبردهای مواجهه با آنها با عنوان: «زمینه های فرهنگی مهدی نمایی در ایران» در روز شنبه 1402در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار گردید.
استبعادگرایی در انتظار و مهدویت
  • 1402/3/31 چهارشنبه هشتمین کرسی ترویجی: استبعادگرایی در انتظار و مهدویت
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی هشتمین کرسی ترویجی با عنوان: «استبعادگرایی در انتظار و مهدویت» از سلسله کرسی های علمی همایش «جریان های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر و راهبردهای مواجهه با آنها» شنبه، 27 خردادماه در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.
روش برخورد قرآن با جریان های انحرافی
  • 1402/3/21 يكشنبه روش: روش برخورد قرآن با جریان های انحرافی
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ششمین نشست علمی با عنوان: «روش برخورد قرآن با جریان های انحرافی» ‌نشست های همایش ملی «جریان های انحرافی و مدعیان دروغین مهدویت در دوران معاصر شنبه، 20 خرداد 1402 با ارائه حجت الاسلام والمسلمین نجف لکزایی، رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دبیری علمی حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی‌مدبر در سالن 30 نفره همایش های غدیر برگزار گردید.
آسیب شناسی کارکردهای فرهنگی آموزه مهدویت در جامعه منتظر
وضعیت‌شناسی معنویت‌های نوپدید و منجی‌پنداری رهبران آنها در دوران معاصر
  • 1401/12/15 دوشنبه وضعیت‌شناسی: وضعیت‌شناسی معنویت‌های نوپدید و منجی‌پنداری رهبران آنها در دوران معاصر
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دومین نشست علمی همایش جریان انحرافی مدعیان دروغین مهدویت با عنوان:«وضعیت‌شناسی معنویت‌های نوپدید و منجی‌پنداری رهبران آنها در دوران معاصر» یکشنبه، ۱۴ اسفندماه در آستانه نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت صاحب‌الزمان(عج) به همت پژوهشکده مهدویت و آینده‌پژوهی و پژوهشکده اخلاق معنویت در تالار کوثر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد
تصویر شایستگی‌های مدیران جهادی منتظر در نظام جمهوری اسلامی ایران
پیش نشست ‌‌همایش نظریه انتظار در اندیشه آیت‌الله العظمی صافی(ره)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...
نسخه قابل چاپ

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 54886
قم - خیابان معلم - پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی - پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی
تلفن: 37749972-025
ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
دوشنبه 7 اسفند 1402 10:35:36
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده مهدويت و آينده پژوهي
مجری سایت : شرکت سیگما