به همت پژوهشکده اسلام تمدنی برگزار گردید: بررسی عرفان حلقه بر مبنای کتاب عرفان در گرو حلقه ها ( جلسه دهم تا پانزدهم) پنجمین برنامه از برنامه های سخنرانی های علمی با موضوع بررسی عرفان حلقه بر مبنای کتاب عرفان در گرو حلقه ها- دکتر محمد مسعود سعیدی برگزار گردید. به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی ایسکا (پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ) به نقل از روابط عمومی پژوهشکده اسلام تمدنی، پنجمین برنامه از برنامه های سخنرانی های علمی با موضوع بررسی عرفان حلقه بر مبنای کتاب عرفان در گرو حلقه ها(پارت 15، 14، 13، 12، 11، 10)، با حضور دکتر محمد مسعود سعیدی، عضو هیأت علمی گروه حکمت و کلام جدید پژوهشکده اسلام تمدنی در محل پژوهشکده اسلام تمدنی برگزار شد.
کتاب عرفان در گرو حلقه ها، حاصل پژوهشی میدانی است. نویسنده کوشیده تحقیقی بی طرفانه و علمی انجام دهد. مبنای این پژوهش مشارکت در کلاس های عرفانی حلقه و محاصبه و مباحثه با مربیان و اعضای این گروه بوده است. محقق در فصل اول، در یک بند، عرفان حلقه را با توجه به اصول اساسنامه این عرفان و به کمک آنچه در میدان تحقیق مشاهده کرده است، معرفی می نماید. در ادامه فصل اول، اصول اساسنامه عرفان حلقه نقد می شود. در فصل دوم بر طبق یافته های میدان تحقیق علل ورود افراد به این گروه و رخدادها و پیامدهایی که بعد از ورودشان اتفاق می افتد، تشریح میگردد و در فصل سوم، برخی از مباحثات محقق با مربی و اعضای گروه عرضه می شود. محقق برخی ایرادها به شیوه پژوهش را پاسخ می دهد.
در این مصاحبه ها نویسنده به توضیح کاملی در مورد این گروه ها می پردازد.


بررسی عرفان حلقه بر مبنای کتاب عرفان در گرو حلقه ها- دکتر محمد مسعود سعیدی- عضو هیأت علمی گروه حکمت و کلام جدید پژوهشکده اسلام تمدنی – (پارت 15، 14، 13، 12، 11، 10)-کانال آپارات پژوهشکده اسلام تمدنی

 
فایل تصویری سخنرانی علمی دکتر محمد مسعود سعیدی در صفحه اینستاگرام پژوهشکده اسلام تمدنی
سخنرانی  علمی- بررسی عرفان حلقه بر مبنای کتاب عرفان در گرو حلقه ها- قسمت دهم
سخنرانی  علمی- بررسی عرفان حلقه بر مبنای کتاب عرفان در گرو حلقه ها- قسمت یازدهم
سخنرانی  علمی- بررسی عرفان حلقه بر مبنای کتاب عرفان در گرو حلقه ها- قسمت دوازدهم
سخنرانی  علمی- بررسی عرفان حلقه بر مبنای کتاب عرفان در گرو حلقه ها- قسمت سیزدهم
سخنرانی  علمی- بررسی عرفان حلقه بر مبنای کتاب عرفان در گرو حلقه ها- قسمت چهاردهم
سخنرانی  علمی- بررسی عرفان حلقه بر مبنای کتاب عرفان در گرو حلقه ها- قسمت  پانزدهم
منبع: اخبار پژوهشکده اسلام تمدنی
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده اسلام تمدنی, دکتر محمد مسعود سعیدی
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 15
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما