بازدید:

بازدید نماینده مردم قم و رییس مرکز پژوهش¬های مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبر¬نگار ایسکا دکتر علیرضا زاکانی «نماینده مردم قم و رییس مرکز پژوهش¬های مجلس شورای اسلامی» با حضور در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، از پژوهشکده مهدویت و آینده¬پژوهی روز چهار شنبه 21 آبان ماه بازید نمود
در این بازدید مدیر پژوهشکده مهدویت و آینده¬پژوهی، حجت¬الاسلام والمسلمین حسین الهی¬نژاد به بیان برنامه¬های پژوهشی و اهداف و معرفی آثار پژوهشکده خصوصا چاپ ده اثر در زمینه جریان¬های انحرافی مهدویت، پرداختند.
در این دیدار، مدیر پژوهشکده، به برگزاری همایش بین¬المللی نظریه انتظار در اندیشه حضرت¬آیت¬الله العظمی¬خامنه¬ای (مد ظله) در سال 1398 که با مشارکت مستقیم مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی و مراکز علمی و پژوهشی سراسر کشور برگزار شد اشاره نمودند.
وی در ادامه افزودند: برای برگزاری همایش بین¬المللی «راهبرد انتظار و مقاوت در مکتب سلیمانی» در حال برنامه¬ریزی و رایزنی با مراکز مختلف هستیم. و نیز درصدد آماده¬سازی برای همایش ملی «نگاهی نو به مبانی، مسائل و موضوعات علوم اسلامی در هندسه معرفتی مقام معظم رهبری» با مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار ¬آیت¬الله العظمی خامنه¬ای( مدظله) اقداماتی صورت گرفته است.


 
منبع:
عكس هاي مرتبط :

تاریخ خبر: 1399/8/25 يكشنبه
تعداد بازدید کل: 126 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 127
قم - خیابان معلم - پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی - پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی
تلفن: 37749972-025
ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
دوشنبه 7 اسفند 1402 10:35:36
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده مهدويت و آينده پژوهي
مجری سایت : شرکت سیگما