حکم حجت الاسلام حسین الهی نژاد

حکم حجت الاسلام حسین الهی نژاد به عنوان جذب اعضای هیات علمی

بحجت الاسملام حسین الهی نژاد عضو هئت تعلمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلام را بع عنوان عضو هیات اجرایی جذب مشترک پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقر العلوم (ع) منصوب شذ.

به گزارش خبر نگار ایسکا حجت الاسلام حسین الهی نژاد از طرف محمد رضا رضوان طلب دبیر هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزرات علوم و تحقیقات و فناوری با اجرای مصوبه مورخه 02/03/1390 هیات عالی جذب شورای انقلاب فرهنگی و به دنبال بررسی های انجام شده نظریه سوابق و تجارب ارزشمند فریخته گرامی در حوزه آموزش عالی به موجب این حکم جنابعالی را به مدت 4 سال به عنوان عضوم هیات اجرایی جذب مشترک پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و دانشگاه باقر العلوم (ع) منصوب می شوید.

امید است با استعانت از ذات اقدس الهی و در سایه همکار و تعامل با سایر استادان بتوانید در هدایت امور مربوط به جذب اعضای هیات علمی متعهد، متخصصو مومن به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید حفظ استقلال رای و بی طرفی و رعایت حقوق همه داوطلبان و ذینفان، میثاق و مسئولیت همه ما در برابر قانون و محکمه عدل الهی است.

منبع:

تاریخ خبر: 1399/3/25 يكشنبه
تعداد بازدید کل: 441 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 442
قم - خیابان معلم - پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی - پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی
تلفن: 37749972-025
ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 12:40:11
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده مهدويت و آينده پژوهي
مجری سایت : شرکت سیگما