نخستین همایش بین المللی

نحستین همایش بین المللی گفتمان مهدویت در ایام شعبانیه

به گزارش خبر نگار ایسکا حجت الاسلام والمسلمین مجتبی گودرزی عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پیش نشستی با حضور دانشجویان و اساتیدمحترم فنی مهندسی شهر گلپایگان پیرامون ضرورت پرداختن مباحث مهدوی برگزار کرد . 

به گزارش خبر نگار ایسکا حجت الاسلام والمسلمین مجتبی گودرزی عضو هیئت علمی پژوهشگاه  علوم و فرهنگ اسلامی پیش نشستی  با حضور دانشجویان و اساتیدمحترم  فنی مهندسی شهر گلپایگان پیرامون ضرورت پرداختن مباحث مهدوی برگزار کرد .

در این پیش نشست حجت الاسلام مجتبی گودرزی اشاره به عدالت جویی خواستگاه فطری انسان است ضرورت مهدویت و همچنین پرداختن به آیات و روایات متعدد در باب تشکیل حکومت جهانی و عدالت گستر و تحقق وعده الهی و نیز وجود شبهات مختلف جریانات انحرافی، اعتقادی، مهدوی لزوم کسب شناخت و معرفت نسبت به امام زمان (عج) اشاره نمود.لازم به ذکر است این همایش بین المللی در تاریخ 16 اردبیهشت ماه سال 1397 در شهر گلپایگان با همکاری آیت الله صافی گلپایگانی و دانشگاه فنی مهندسی شهر گلپایگان برگزار خواهد شد.

منبع:

تاریخ خبر: 1397/2/4 سه‌شنبه
تعداد بازدید کل: 260 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 261
قم - خیابان معلم - پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی - پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی
تلفن: 37749972-025
ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 12:40:11
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده مهدويت و آينده پژوهي
مجری سایت : شرکت سیگما