نیمه شعبان مانور بزرگ

نیمه شعبان مانور بزرگ منتظران امام زمان (عج)

به گزارش خبرنگار ایسکاحجت‌الاسلام و المسلمین رحیمیان، تولیت این مسجد با اشاره به اهمیت خودسازی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان فرمودند که مسؤولان در هر رده ای نیازمند خودسازی و بهره گیری از دعاها هستند و به نقل از امام خمینی(ره) دعای کمیل و مناجات شعبانیه را از جمله ارزشمندترین دعاها دانستند

به گزارش خبرنگار ایسکاحجت‌الاسلام و المسلمین رحیمیان، تولیت این مسجد با اشاره به اهمیت خودسازی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان فرمودند که مسؤولان در هر رده ای نیازمند خودسازی و بهره گیری از دعاها هستند و به نقل از امام خمینی(ره) دعای کمیل و مناجات شعبانیه را از جمله ارزشمندترین دعاها دانستند.

تولیت مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در یک مقطع تاریخی حساس زندگی می‌کنیم، البته این فراز و نشیب‌ها طبیعی است و این مسیری است که باید آن را طی کنیم، هر کسی باید در حوزه کار خودش به درستی عمل کند، اگر اجزای یک جامعه درست شود، ترکیب آن جامعه هم درست خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال امیدواریم با استفاده از تجربیات سالهای گذشته شاهد خدمت رسانی بهتر به زائرین در شهر قم در ایام نیمه شعبان باشیم، هر چند هر یک از دستگاه‌های دولتی باید به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند، اما نباید مردمی بودن جشن‌های نیمه شعبان مخدوش شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: به شهرداری قم پیشنهاد کردیم که فضاهای مناسبی در طول بلوار پیامبر اعظم(عجل الله تعالی فرجه) برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی ایجاد کند تا علاوه بر مناسبت‌هایی همچون نیمه شعبان و شب‌های چهارشنبه در طول سال نیز شاهد برپایی ایستگاه‌های خدماتی برای پیاده روی مردم در این مسیر باشیم.

حجت الاسلام رحیمیان با اشاره به لزوم ساماندهی ترافیک اطراف مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: در ایام نیمه شعبان ترافیک در اطراف این مکان مقدس باید به گونه ای ساماندهی شود که علاوه بر روان بودن ترافیک، به خصوص برای افراد ناتوان به گونه ای باشد که مجبور نباشند فاصله طولانی بین پارکینگ ها و مسجد را پیاده طی کنند.

وی ادامه داد: شهرداری قم طی سال‌های اخیر در خدمت به زائرین در مسجد مقدس جمکران و اطراف آن سنگ تمام گذاشته، همچنین با تدابیر اندیشیده شده هیچ مشکلی امنیتی در مسجد مقدس جمکران به وجود نیامده است که وظیفه می دانیم ضمن تشکر از همه دستگاه های خدمتگذار، از شهرداری قم و دستگاه های امنیتی قدردانی ویژه داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید خودمان را برای استقبال از اجتماع میلیونی در مسجد مقدس جمکران آماده کنیم، نیمه شعبان مانور بزرگ منتظران امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) است و این برنامه عظمت ملت ایران و تشیع را نشان می‌دهد.

منبع:بخش مهدیت ـ شبستان

تاریخ خبر: 1397/1/26 يكشنبه
تعداد بازدید کل: 260 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 261
قم - خیابان معلم - پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی - پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی
تلفن: 37749972-025
ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 12:40:11
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده مهدويت و آينده پژوهي
مجری سایت : شرکت سیگما