رابطه خسوف و کسوف

رابطه خسوف و کسوف سال 2027 با منجی گرایی اسلامی

رابطه خسوف و کسوف سال 2027 با منجی گرایی اسلامی از نگاه فرنیشآنچه در ادامه می خوانید متن ترجمه شده از مصاحبه کیپ آلن در برنامه رادیویی خلاصه اخبار دنیا از کلیسای لوتران با دکتر تیموتی فرنیش، محقق تاریخ اسلام و اخرالزمان اسلامی می باشد.


همانطور که در برخی احادیث اسلامی اشاره شده است، وقوع دو خورشیدگرفتگی و ماه گرفتگی در یک ماه رمضان یکی از نشانه های غیر حتمی ظهور حضرت مهدی (عج)، اتفاقی که از نظر نجومی بنظر غیرممکن می رسد. ولی در تحقیقی اخیرا دانسته شده است که مشابه این اتفاق (یک خورشید گرفتکی کلی و یک ماه گرفتگی جزئی) در سال 2027 اتفاق می افتد و همین موضوع دستمایه این گفتگوی رادیویی شده است.

مقدمه مربوط به این گفتگو که در ابتدای فایل صوتی و پیش از گفتگو اجرا می شود در ادامه آورده شده است:

خورشید گرفتگی یکی از نشانه های شگفت انگیز خداست که هر چند وقت یکبار اتفاق می افتد.این اتفاق نادر با آخرالزمان، به خصوص در کلیسای معاصر، ارتباط خاصی دارد. اما در اسلام این خسوف ها

می تواند یک معنای خیلی خاصی داشته باشد.


 
خیلی از سوفی‌ها و شیعیان مسلمان عقیده دارند که یک خورشیدگرفتگی در ابتدای ماه رمضان و به دنبال آن یک ماه گرفتگی در نیمه رمضان یک نشانه خاص برای حکومت (بازگشت) امام داوزدهم یا امام مخفی، کسی که قوانین اسلامی را در سراسر جهان حاکم می کند، است.


این دو خورشید و ماه گرفتگی به طور دقیق در سال 2027 روی خواهد داد. دکتر تیموتی فرنیش، متخصص در تاریخ اسلام، در مورد این عقاید توضیح خواهد داد.

منبع:ترجمه حجت الاسلام و المسلمین زهیر دهقانی آرانی کارشناس بخش مهدویت

تاریخ خبر: 1396/11/1 يكشنبه
تعداد بازدید کل: 2773 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 2774
قم - خیابان معلم - پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی - پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی
تلفن: 37749972-025
ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
دوشنبه 7 اسفند 1402 10:35:36
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده مهدويت و آينده پژوهي
مجری سایت : شرکت سیگما