اگر کناه و معصیت نکنیم

اگر گناه و معصیت نکنیم،امام زمان(عج) به سراغ ما می آید

به گزارش خبر نگار ایسکا حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین هاشمی نژاد، کارشناس مذهبی در بخش مهدویت با اشاره به اینکه بدون چشم، گوش، دست، پا و ... می توان زندگی کرد

د و به حیات ادامه داد اما بدون قلب نمی توان، اظهار کرد: امام زمان(عج) قلب عالم وجود است و تمام ذرات هستی، الکترون ها و پروتون های اتم ها تا تمام عوالم کهکشان ها به ضربان قلب امام زمان(عج) در گردش هستند.

وی با اشاره به اینکه «اگر ناز کند آنی، بهم ریزد قالب ها»، گفت: امام زمان (عج) قلب عالم است و ایشان مانند قلب بدن آدمی، خون را به اجزای این عالم برای ادامه حیات می رسانند.

هاشمی نژاد با اشاره به اینکه تمام عوالم موجود که در حرکت هستند، صدقه سر حضرت ولیعصر (عج) حیات دارند، ابراز کرد: حیف است چنین شخص و امامی را اذیت کنیم، ایشان بسیار مهربان هستند و به دوستان خود بسیار توجه دارند.

این کارشناس مذهبی تاکید کرد: امام زمان (عج) فرموده اند: «إِنَّا غَيْرُ مُهمِلِينَ لِمُرَاعَاتِكُم وَ لَا نَاسِينَ لِذِكْرِكُم وَ لَو لَا ذَلِكَ لَنَزَلَ بِكُمُ اللَّأوَاءُ وَ اصطَلَمَكُمُ الْأَعدَاءُ؛ همانا، ما از رعايت حـال شما كوتاهى نمى ‏كنيم و شما را از ياد نمى ‏بريم، چه، در غير اين صورت سختي ها و گرفتاري ها بر شما فرو مى ‏آيد و دشمنان شما را ريشه‏ كَن كرده و از بين مى‏ برند.» حال چه شده است که ما ایشان را فراموش می کنیم و آزرده شان می سازیم؟

وی با بیان اینکه ناریان مر ناریان را جاذب‏اند/ نوریان مر نوریان را طالب‏اند، گفت: اگر گناه و معصیت نکنیم، امام زمان (عج) سراغ ما خواهند آمد.

 

منبع:بخش مهدیت ـ شبستان

تاریخ خبر: 1396/10/27 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 26 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 27
قم - خیابان معلم - پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی - پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی
تلفن: 37749972-025
ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 12:40:11
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده مهدويت و آينده پژوهي
مجری سایت : شرکت سیگما