ترویج

ترویج فرهنگ احیای شب نیمه شعبان

به گزارش خبرنگار ایسکا،حجت الاسلام محمدصادق کفیل، معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با اشاره به گردهمایی مدیران استانی این بنیاد در آغاز مبارک ماه شعبان تصریح کرد.
به گزارش خبرنگار ایسکا،حجت الاسلام محمدصادق کفیل، معاون بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) با اشاره به گردهمایی مدیران استانی این بنیاد در آغاز مبارک ماه شعبان تصریح کرد: مدیران استانی بنیاد‌ مهدویت در سراسر کشور پنجشنبه، ۳۱ فروردین و جمعه، یکم اردیبهشت در مشهد گردهم می آیند و در این همایش برنامه‌های بنیاد حضرت مهدی موعود (ع) برای سال 96 در سه محور آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تبیین می شود.
وی افزود: برنامه های بنیاد در محور آموزش، شامل برگزاری دوره های آموزشی برای مدیران، دانشجویان و حوزویان است. در مباحث پژوهشی نیز تهیه آثار مورد نیازی که نسبت به آنها احساس خلأ یا کمبود وجود دارد را در دستور کار داریم. رصد فعالیت های دشمنان علیه مباحث مهدوی نیز از دیگر برنامه های پژوهشی بنیاد در سال جدید است که در همین راستا کارگروه رصد، در حوزه جریان شناسی امسال فعالیت خود را توسعه می دهد.
 معاون بنیاد حضرت مهدی موعود (ع) در رابطه با برنامه های فرهنگی این بنیاد برای سال جاری گفت: در مباحث فرهنگی یک محور کار، برنامه های نیمه شعبان است که امسال بر مسئله احیای شب نیمه شعبان و توسعه و ترویج هرچه بیشتر این آیین تمرکز داریم. در همین راستا برنامه ریزی شده که در ایام نیمه شعبان هر یک از استان های کشور میزبان سه کارشناس از مرکز تخصصی مهدویت باشند.هر کارشناس حداقل سه روز در یک استان فعالیت خواهد داشت و به عبارت دیگر در ایام نیمه شعبان امسال ما قریب به یکصد اعزام به سراسر کشور داریم.
 حجت الاسلام کفیل خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های فرهنگی بنیاد می توان به توسعه فعالیت های بنیاد در حوزه کودکان و نوجوانان اشاره کرد که طی آن یک دوره تربیت مربی کودک و نوجوان پیش بینی شده است. همچنین جشنواره مهدوی کودکان و نوجوانان را در دستور کار داریم تا بتوانیم در همه استان ها برنامه های مهدوی ویژه کودکان و نوجوانان داشته باشیم.
 
 
 
منبع:

تاریخ خبر: 1396/2/2 شنبه
تعداد بازدید کل: 43 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 44
قم - خیابان معلم - پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی - پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی
تلفن: 37749972-025
ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 12:40:11
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده مهدويت و آينده پژوهي
مجری سایت : شرکت سیگما