هنگامه

هنگامه ظهور:

انسان های آزاده که هندسه وجودشان، کرامت و آزادگی است به آسانی تحت اسارت نظام های فکری مکاتب غربی قرار نمی گیرند و آنانی که تشنه محبت و آرامش قلبی اند، هنوز در کوی هیچ ملکی آرام نگرفته اند. اما عرصه هنرمندانه معارف وحیانی، خصوصا فرهنگ مهدویت در زلال کلام پیشوایان معصوم که مربیان صادق انسان در مسیر فطرت سلیم و دین قیم حضرت حق اند، موجی از اقبال و ارادت را در میان انسان ها به وجود می آورد.
این کتاب در سال 1387 توسط پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی( موسسه انتظار نور قدیم) به چاپ رسیده است.
انسان های آزاده که هندسه وجودشان، کرامت و آزادگی است به آسانی تحت اسارت نظام های فکری مکاتب غربی قرار نمی گیرند و آنانی که تشنه محبت و آرامش قلبی اند، هنوز در کوی هیچ ملکی آرام نگرفته اند. اما عرصه هنرمندانه معارف وحیانی، خصوصا فرهنگ مهدویت در زلال کلام پیشوایان معصوم که مربیان صادق انسان در مسیر فطرت سلیم و دین قیم حضرت حق اند، موجی از اقبال و ارادت را در میان انسان ها به وجود می آورد؛ انسان هایی که فطریی بیدار، روحی آزاده عقلی جویای حقیقت و قلبی تشنه محبت دارند، تنها از روح آزاده و متعالی، منطق و برهان متین، و محبت و مودت ربوبی و قدوسی اهل بیت عصمت و طهارت، سیراب می شوند و بس. و این زیبایی ها همگی در فرهنگ مهدویت یکجا فراهم آمده است. از این رو راهبرد مهم در عرصه فرهنگ سازی مهدوی، توسعه و تعمیق در همه لایه های جامعه و اقشار مختلف آن خصوصا جوانان و نوجوانان می باشد؛ راهبردی که باید در سطح ملی و فراملی مورد توجه قرار گیرد.
 
منبع:

تاریخ خبر: 1395/2/25 شنبه
تعداد بازدید کل: 520 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید‌ترین مطالب

مطالب مرتبط
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 521
قم - خیابان معلم - پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی - پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی
تلفن: 37749972-025
ایتا
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
دوشنبه 7 اسفند 1402 10:35:36
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

پژوهشكده مهدويت و آينده پژوهي
مجری سایت : شرکت سیگما