معرفی کتب
1111
مهدویت پژوهی مهدویت پژوهی ( مسئله شناسی، معرفت شناسی و مبانی شناسی فلسفه مهدویت پژوهی به عنوان یک حوزه مطالعاتی، به مباحث و مسائل درونی و جزئی مهدویت می پردازد. انتظار، غیبت، ظهور و حکومت جهانی و... با همه مباحث جزئی و پیرامونی شان جزو مسائل مهدویت پژوهی بوده و بیشتر با رویکرد درونی و جزئی تعریف می شوند.
به  گزارش خبرنگار ایسکا  کتاب مهدویت پژوهی ( مسئله شناسی، معرفت شناسی و مبانی شناسی)حجت الاسلام حسین الهی نژاد آماده چاپ می باشد.

فلسفه مهدویت پژوهی به عنوان یک حوزه مطالعاتی، به مباحث و مسائل درونی و جزئی مهدویت می پردازد. انتظار، غیبت، ظهور و حکومت جهانی و... با همه مباحث جزئی و پیرامونی شان جزو مسائل مهدویت پژوهی بوده و بیشتر با رویکرد درونی و جزئی تعریف می شوند و نیز به عنوان مسائل درجه یک در قلمرو مهدویت پژوهی توجیه پذیر می باشند. شایان ذکر است که همیشه در کنار مسائل درجه یک، یک سری مسائل درجه دو قرار دارند که با رویکرد بیرونی و کلی باز شناسی می شوند و حوزه ای که این نوع مباحث را در دستور کار خویش قرار داده و آنها را جزو مسائل خود تلقی نموده و در مسیر پاسخگوئی به آنها گام بر می دارد، فلسفه علوم نام دارد. فلسفه مهدویت پژوهی نیز به عنوان فلسفه مضاف به علوم، یک دانش درجه دو تلقی شده و به مباحث کلی و بیرونی مهدویت پژوهی می پردازد به تعبیر دیگر به مباحث و مسائلی می پردازد که رو در روی کل مهدویت پژوهی قرار دارند.

خرید کتاب از پژوهان
خرید کتاب از نشر پژوهشگاه

 
منبع: حسین الهی نژاد
http://shop.isca.ac.ir/hikashop-menu-for-brands-listing/product/441-D985D987D8AFD988DB8CD8AA-D9BEDA98D988D987DB8C