رونمایی از دو فصلنامه عربی مهدویت با عنوان: وعد الامم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دوفصلنامه عربی  مهدویت با عنوان وعدالامم فی القران و الحدیث  و مجموعه ابلیس‌نما “پاسخ‌های تصویری به انگاره های مدعی یمانی معاصر” چهارشنبه ۲۱ شهریورماه  1403 رونمایی شد

این رونمایی به همت پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با مشارکت قطب تعمیق ایمان دینی(میز مقابله با فرق انحرافی) و مرکز آموزش‌های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم  مورخ ۲۱ شهریور در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار گردید.

در این رونمایی آیت الله نجم الدین طبسی، استاد درس خارج فقه و عضو جامعه مدرسین قم و دکتر محمدعلی سلیمانی رئیس مرکز آموزشی کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان نشست مراسم رونمایی با حضور آیت‌الله طبسی، حجت‌الاسلام و المسلمین استاد نجف لک‌زایی و حجت الاسلام و المسلمین استاد حسین الهی نژاد برگزار شد.

نکته حائز اهمیت اینکه ،دوفصلنامه وعدالامم  اولین مجله علمی مهدوی به زبان عربی و دارای رتبه علمی در فضای بین الملل و کشور است.

در حاشیه این مراسم نماوایی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب و ضرورت مقابله با انحرافات دینی و مستنداتی درباره انگیزه های نظامی – تکفیری در جریان انحرافی مدعی یمانی ،پخش گردید.

مجموعه تصویری «ابلیس نما» نیز به صورت پویانمایی تصویری- نموداری(اینفوموشن گرافی) بوده و افزون بر پاسخ شبهات جریان انحرافی مدعی یمانی به صورت کوتاه ، به ۱۵ سوال جهت هجمه به مدعی یمانی در قالب پرسش های یک دقیقه ای اشاره کرده است.